Seçki prosesi siyasi PR-ın ən aktiv dövrlərindən biridir. Müxtəlif platformalı namizədlər cəmiyyətə eyni zamanda fərqli mövzularda mesajlar verirlər. Ancaq bu sahədə də strateji kommunikasiyaların qaydalarına əsasən planlı yanaşma gərəklidir. Ümumi olaraq seçici ilə kommunikasiya 3 hissəyə bölünür. Birinci, müxtəlif sahələrdə deputatlığa namizədin düşüncə və fikirlərini və ya təmsil etdiyi siyasi partiyanın yanaşmasını əks etdirən Siyasi
İctimaiyyətlə Əlaqələrdə ən həssas tərəflərdən biri media ilə əlaqələr sahəsidir. Bəzi kommunikasiya mütəxəssisləri mətbuatla işi düzgün qura bilmədiyinə görə müxtəlif çətinliklər, bəzən isə böhranlar yaşayır. PR və marketinq mütəxəssislərinə faydalı olacağını düşündüyümüz 4 məsləhəti təqdim edirik: Foksunuzu daraldın Maksimum sayda jurnalistlə əlaqə qurmaqdansa tanıdığınız az sayda jurnalistlərə daha çox vaxt sərf etməyə çalışın. Müəllif: Derek DeVries
Bank məhsul və xidmətləri standartdır, məhdud saydadır, onlar üzərində “oynamaq” imkanları cuzidir. Buna görə də həmin maliyyə təşkilatlarını önə çıxaran, bir-birindən fərqləndirən, sevdirən əsas vasitə bankların kommunikasiya siyasətidir. “Güvən krediti” Banklar özləri də insanlardan “kredit” alır – “güvən krediti”. Bu sektorda başlıca uğur ictimaiyyətin, biznes sferasının etimadını qazandıqdan sonra baş verir. Digər sektorlardan daha çox, bir
Qida sektorunda kommunikasiya – PR, planlama, tədbir (event), KİV-lə iş, sosial media idarəçiliyinin bir-biri ilə sıx əlaqəsi və çox operativ tətbiqi ilə həyata keçən kommunikasiya fəaliyyətlərindəndir. Yeyinti və içki sənayesi onun istehsalçıları və istehlakçıları qədər fərqli və rəngarəngdir. Geniş diapazonu əhatə edən sahənin kommunikasiyasında uğurlu olmaq üçün universal olmaq mütləqdir. Bu sahə reklam, PR nöqteyi