Viva

  • HAQQIMIZDA
  • XİDMƏTLƏRİMİZ
  • BLOQ
  • ƏLAQƏ
Seçkilər zamanı PR
  • 0
Viva Communications
14 August 2024, Wednesday / Published in Bloq

Seçki kommunikasiyasında düzgün mesajların formalaşdırılması

Seçki prosesi siyasi PR-ın ən aktiv dövrlərindən biridir. Müxtəlif platformalı namizədlər cəmiyyətə eyni zamanda fərqli mövzularda mesajlar verirlər. Ancaq bu sahədə də strateji kommunikasiyaların qaydalarına əsasən planlı yanaşma gərəklidir. Ümumi olaraq seçici ilə kommunikasiya 3 hissəyə bölünür. Birinci, müxtəlif sahələrdə deputatlığa namizədin düşüncə və fikirlərini və ya təmsil etdiyi siyasi partiyanın yanaşmasını əks etdirən Siyasi
  • 0
Viva
25 April 2024, Thursday / Published in Bloq

Daşınmaz əmlak sektorunda kommunikasiya

Azərbaycanlının həyatında ev xüsusi yer tutur. Bu ölkənin insanı üçün mədəniyyətinin, məişətinin, mentalitetinin başladığı və hər zaman sıx bağlı olduğu məkandır ev. Hətta insanlarımızın ailə qurmasının kökü belə evə söykənir – biz EV-lənirik.
əmlak sektorukommunikasiya
  • 0
Viva
25 April 2024, Thursday / Published in Bloq

Media ilə əlaqələr üzrə 4 məsləhət

İctimaiyyətlə Əlaqələrdə ən həssas tərəflərdən biri media ilə əlaqələr sahəsidir. Bəzi kommunikasiya mütəxəssisləri mətbuatla işi düzgün qura bilmədiyinə görə müxtəlif çətinliklər, bəzən isə böhranlar yaşayır. PR və marketinq mütəxəssislərinə faydalı olacağını düşündüyümüz 4 məsləhəti təqdim edirik: Foksunuzu daraldın Maksimum sayda jurnalistlə əlaqə qurmaqdansa tanıdığınız az sayda jurnalistlərə daha çox vaxt sərf etməyə çalışın. Müəllif: Derek DeVries
mediamedia ilə əlaqə
  • 0
Viva
25 April 2024, Thursday / Published in Bloq

Bank sektorunda kommunikasiya

Bank məhsul və xidmətləri standartdır, məhdud saydadır, onlar üzərində “oynamaq” imkanları cuzidir. Buna görə də həmin maliyyə təşkilatlarını önə çıxaran, bir-birindən fərqləndirən, sevdirən əsas vasitə bankların kommunikasiya siyasətidir. “Güvən krediti” Banklar özləri də insanlardan “kredit” alır – “güvən krediti”. Bu sektorda başlıca uğur ictimaiyyətin, biznes sferasının etimadını qazandıqdan sonra baş verir. Digər sektorlardan daha çox, bir
bankbank sektorukommunikasiya
  • 0
Viva
25 April 2024, Thursday / Published in Bloq

Qida sektorunda kommunikasiya

Qida sektorunda kommunikasiya – PR, planlama, tədbir (event), KİV-lə iş, sosial media idarəçiliyinin bir-biri ilə sıx əlaqəsi və çox operativ tətbiqi ilə həyata keçən kommunikasiya fəaliyyətlərindəndir. Yeyinti və içki sənayesi onun istehsalçıları və istehlakçıları qədər fərqli və rəngarəngdir. Geniş diapazonu əhatə edən sahənin kommunikasiyasında uğurlu olmaq üçün universal olmaq mütləqdir. Bu sahə reklam, PR nöqteyi

AXTARIŞ

Bloq yazıları

  • Seçkilər zamanı PR

    Seçki kommunikasiyasında düzgün mesajların formalaşdırılması

    Seçki prosesi siyasi PR-ın ən aktiv dövrlərində...
  • Daşınmaz əmlak sektorunda kommunikasiya

    Azərbaycanlının həyatında ev xüsusi yer tutur. ...
  • Media ilə əlaqələr üzrə 4 məsləhət

    İctimaiyyətlə Əlaqələrdə ən həssas tərəflərdən ...
  • Bank sektorunda kommunikasiya

    Bank məhsul və xidmətləri standartdır, məhdud s...
  • Qida sektorunda kommunikasiya

    Qida sektorunda kommunikasiya – PR, planlama, t...

ARXİV

  • August 2024
  • April 2024
VİVA
  • Haqqımızda
  • Bloq
SOSİAL
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

📞 +994 99 672 77 33

[email protected]

© 2024 All rights Reserved VIVA Communications

TOP
×