BLOQ

25 April 2024, Thursday / Published in Bloq
Bank məhsul və xidmətləri standartdır, məhdud saydadır, onlar üzərində “oynamaq” imkanları cuzidir. Buna görə də həmin maliyyə təşkilatlarını önə çıxaran, bir-birindən fərqləndirən, sevdirən əsas vasitə bankların kommunikasiya siyasətidir. “Güvən krediti” Banklar özləri də insanlardan “kredit” alır – “güvən krediti”. Bu sektorda başlıca uğur ictimaiyyətin, biznes sferasının etimadını qazandıqdan sonra baş verir. Digər sektorlardan daha çox, bir
25 April 2024, Thursday / Published in Bloq
Qida sektorunda kommunikasiya – PR, planlama, tədbir (event), KİV-lə iş, sosial media idarəçiliyinin bir-biri ilə sıx əlaqəsi və çox operativ tətbiqi ilə həyata keçən kommunikasiya fəaliyyətlərindəndir. Yeyinti və içki sənayesi onun istehsalçıları və istehlakçıları qədər fərqli və rəngarəngdir. Geniş diapazonu əhatə edən sahənin kommunikasiyasında uğurlu olmaq üçün universal olmaq mütləqdir. Bu sahə reklam, PR nöqteyi
TOP
×